Der er mange ting at holde styr på, når du igangsætter en online markedsføringsstrategi. Med Google Tag Manager bliver det endnu nemmere. For med værktøjet kan du nemmere administrere tags på dit website og den vej igennem få langt mere brugbare og præcise data – blandt andet om dine besøgende.
Vi har fuld forståelse for, at Google Tag Manager kan være forvirrende og en stor mundfuld. Vi gør dog vores bedste for at sætte dig ind i det og skabe overblik.
Værktøjet bruges mere og mere inden for online marketing. Derfor er det helt sikkert også relevant for dit website. For det indeholder flere såkaldte tags fra Facebook, Google Analytics og Google Ads (hvis du har det opsat), som er nødvendige for at måle trafikken på websitet, effekten af kampagner og ikke mindst viden om jeres brugere. Altså giver alle disse tags dig data, som du har brug for at kunne udarbejde en præcis og skarp marketingsstrategi.
Det gør Google Tag Manager meget mere overskueligt for dig i og med, at det samler alle tags ét sted. Du behøver kun styre dem fra et kontrolpanel.
Der er en længere række af fordele ved at benytte Google Tag Manager. Fordelene er blandt andet:
Vi sætter dig naturligvis ind i alle fordelene, så du er helt med på, hvad du konkret får ud af at implementere Google Tag Manager som en del af dine online marketingsstrategi.
Vi sørger for at opsætte Tag Manager, så det passer nøjagtigt overens med dine behov. Altså hjælper vi dig med at få den viden ud af dine tags, som er nødvendig for at blive endnu mere skarp på din online marketingsstrategi.
Er du interesseret i det, lærer vi dig også gerne at benytte værktøjet på egen hånd, så du har fuld gennemsigtighed.
Når Google Tag Manager er implementeret, er vi altid til rådighed for spørgsmål eller hjælp.