Vil du gerne ramme din målgruppe, når de er købelystne og alligevel sidder og scroller feedet igennem? Med cirka 2 millioner danske brugere er der gode muligheder for at ramme og engagere dig med din målgruppe med Instagram annoncering.
Med det rette annoncevalg, inspirerende billeder og tekster, der lægger op til engagement, er der et kæmpe potentiale for at øge synligheden og skabe vækst for din forretning.
Hvis du er klar til at annoncere på Instagram, er vi klar til at sætte i gang.
Er du til stede på Instagram? Eller overvejer du at være det? Annoncering på Instagram er en god og effektiv strategi, hvis du går til det med det visuelle og inspirerende for øje.
For selvom Facebook og Instagram annoncering minder meget om hinanden, benyttes Instagram primært til at inspirere brugerne og at fortælle historier.
Når du derfor henvender dig til os, er den visuelle historie om din virksomhed vores klare fokus. Et billede siger mere end tusind ord – og netop det skal vi bruge som et stærkt led i din markedsføringsstrategi på Instagram, så du kan øge kendskabet til og løfte din forretning.
Når du annoncerer på Instagram, betaler du ikke for en annonce i traditionel forstand. Du betaler i stedet for visningerne af den. Prisen for visningerne afhænger af forskellige faktorer, som vi ikke kan forudse på forhånd.
Når det så er sagt, kan du selv bestemme, hvor meget du gerne vil annoncere for – og du kan faktisk starte med et budget på helt ned til 5 kroner. Du har derfor fuld kontrol over, hvor mange penge du bruger og gerne vil bruge på Instagram annoncering. Beslutter du dig for noget andet undervejs, justerer vi det i dit budget.
Det vigtigste er, at vi med vores viden og erfaring med annoncering på Instagram sørger for, at dine penge rækker længst muligt.
Med en virksomhedsprofil på Instagram er det muligt at opsætte forskellige annoncetyper. Hvilken der er den bedste for dig og din virksomhed, finder vi ud af gennem grundig analyse.
Målet er naturligvis en større rækkevidde, end hvad du organisk kan opnå. Men, hvis det skal have en reel effektiv for dig, skal annoncerne sættes nøje op, så du ikke spilder dine annoncekroner på brugere, der ikke finder din forretning interessant.
Der er meget at sætte sig ind i. Men det hjælper vi dig alt sammen med, så du kan komme godt fra start med annoncering på Instagram.